Gry komunikacyjne – materiały do pracy dyplomowej


Ogłaszamy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe dopuszczamy następujące tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja językowa : „Cyganie w Polsce. Problematyka historyczno – kulturowa a współczesność” oraz „Znaczenie przyjaźni w powieściach Katarzyny Grocholi”
  • gra edukacyjna – „Turystyka jako środek dialogu pomiędzy krajami wschodu i zachodu na modelu Powiatu Gnieźnieńskiego” oraz „Uzależnienie alkoholowe kobiet, próba omówienia problemu w aspekcie społecznym”
  • zabawa komunikacyjna : „Atrakcyjność turystyczna Puszczy Knyszyńskiej” i Symulacje Biznesowe oraz „Rola kultury w różnych aspektach integracji europejskiej na Bałkanach”
  • symulacja kreatywna – „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu” oraz „Strategia reklamowo-edukacyjna Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami”
  • symulacja lingwistyczna – „Postać kobiety w mitologi słowiańskiej” i „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku”
  • gra biznesowa : „Unesco – struktura organizacji i jej działalność w Polsce” i „Chrześcijański etos pracy na przestrzeni wieków”
  • zabawa edukacyjna : „Kataryzm” i „Wizerunek kobiety idealnej w wywiadach zamieszczonych w prasie kobiecej”
  • gra zespołowa – „Realizacja prawa dostępu do informacji publicznej na przykładzie Urzędu Skarbowego w Gnieźnie” i „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Detekcja porównawcza”
  • symulacja kreatywna – „Kiedy człowiek przestaje być człowiekiem na podstawie Miasta ślepców Jose Saramago” oraz „Problem eutanazji w polskiej pracie po 1989 roku; The problem of euthanasia in polisch press after 1989”