Ćwiczenia edukacyjne – fundamenty teoretyczne do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy iż na kursie Trening Interpersonalny i Symulacje Eksperymentalne rekomenduje się prezentowane na niniejszej liście problemy do superwizji końcowej:

  • zabawa strategiczna : „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku” oraz „Gniezno i powiat gnieźnieński. Tożsamość kulturowa a współczesne kierunki rozwoju”
  • symulacja kreatywna : „Dwie twarze Oskara Schindlera” oraz „Ziołolecznictwo – dawne, a współczesne na przykładzie obserwowanych źródeł literackich”
  • gra językowa – „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno” i Symulacje Menedżerskie oraz „Propaganda okresu gierkowskiego w zwierciadle filmów Stanisława Barei”
  • symulacja językowa – „Polsko-ukraińskie miejsca pamięci na drodze ku pojednaniu. Detekcja na podstawie seminariów historycznych Polska-Ukraina: trudne pytania” oraz „Wybrane hymny państw Unii Europejskiej w kontekscie historycznym i symbolicznym”
  • zabawa kreatywna : „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu” oraz „Poetyka kina socrealistycznego na studium przypadku filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda”
  • zabawa słownikowa : „Dynamika ruchu turystycznego w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce w latach 2005-2010” i „Charakterystyka tabloidu na studium przypadku polskiego dziennika Fakt”
  • symulacja językowa : „Erotyka w życiu codziennym mieszkańców starożytnych Pompejów” i „Wybrane pojęcia retoryki w tradycji antyku i średniowiecza”
  • gra decyzyjna – „Problematyka społeczna zawarta w listach św. Augustyna (Ep. 1-75)” i „Zjawisko narkomanii w Polsce”
  • gra zespołowa : „Dawnych Polaków podróże do Chin” i „Definicja śmierci w ujęciu różnych autorów”