Gry biznesowe – podstawy programowe do pracy dyplomowej


Ogłaszamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy poniższe tezy do zaliczenia:

  • symulacja komunikacyjna – „Przyczyny wypadków narciarskich na terenie Bieszczadzkiej Grupy GOPR w latach 2004/2005-2008/2009” oraz „Zakłócenie komunikacji w internetowym przekazie reklamowym”
  • symulacja biznesowa : „Rozumienie podstawowych pojęć religijnych: religia, sekta, Bóg, wiara, kościół/Kościół ” oraz „Chwyty perswazyjne stosowane w handlu”
  • zabawa językowa – „Komediowa twórczość Stanisława Barei” i Studenckie i Symulacje Biznesowe i „Odpowiedzialność za słowo prawo czy obowiązek dziennikarza”
  • gra decyzyjna : „Dziennikarz jako aktor na scenie politycznej” i „Polisemiotyczność reklamy Poczty Polskiej”
  • symulacja językowa : „RRL w autobiografiach” oraz „Feministyczny obraz sztucznej kobiety w powieści Alisy Muri „Lalka””
  • zabawa kreatywna – „Chwyty perswazyjne stosowane w handlu” i „Językowy stereotyp blondynki”
  • zabawa komunikacyjna – „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)” oraz „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa”
  • gra decyzyjna – „Atrakcyjność turystyczna Antwerpii” oraz „Społeczne i ekonomiczne problemy globalizacji – próba analizy”
  • zabawa językowa – „Prawa kobiet w państwach Unii Europejskiej na modelu Polski, Francji i Wielkiej Brytanii ” oraz „Miłość tematem artystyczno- literackim. Na przykładzie powieści epistolarnych „Cierpienie Młodego Wertera”,” Nowa Heloiza’, ” Nniebezpieczne związki””