Potwierdzamy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Integracyjne zaleca się prezentowane na niniejszej liście tezy do superwizji końcowej:
zabawa kreatywna : „Polscy jakobini w dobie insurekcji kościuszkowskiej. Poglądy i formy politycznej aktywności” i „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce”
symulacja komunikacyjna : „Obraz Matki w literaturze najnowszej” i „Rozumienie pojęcia wolność”
zabawa menedżerska – „Wulgaryzmy w telewizji” i Społeczne Gry oraz „Problematyka społeczna w listach 72-73 świętego Ambrożego oraz w Relatio Symmachusa ”
symulacja biznesowa – „Lubelszczyzna w różnych podziałach klimatycznych” i „Opinia Polaków w Unii Europejskiej. Detekcja porównawcza przed i po wejściu Polski do Unii Europejskiej”
symulacja zespołowa – „Wirtualny dyskurs polityczny na danych źródłowych z ocenianych blogów politycznych” oraz „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
gra językowa : „Między obrazem a rzeczywistością – relacje polsko-rosyjskie w perspektywie oddziaływania stereotypów” oraz „Problematyka zawarta w twórczości Miroslava Krlezy”
symulacja menedżerska : „Wizerunek kobiet w polityce na studium przypadku reklam wyborczych” oraz „Konflikt grecko-macedoński po rozpadzie Jugosławi”
symulacja językowa – „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne” i „Stroje i fryzury kobiet w okresie Cesatstwa Rzymskiego”
gra lingwistyczna : „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” oraz „Gnieźnieńskie szyldy sklepowe a ustawa o języku polskim”