Paniom i Panom z poniższej listy uprzejmie dziękujemy (a także wręczamy wymienione niżej upominki) za uwagę przeznaczoną na uzupełnienie kwestionariusza, który przygotowali nasi analitycy Aleksander Ciba, Joachim Hanus, Cyrus Wilk i Walenty Golka w quizie Lubuskie Artystyczne Imprezy Biznesowe
Kuba Król, Inżynier transportu (logistyk), Bełżec, zapraszamy gratisowo na kurs „ Work life balance, jak zarządzać sobą w czasie” lub wybraną naszą grę szkoleniową i książkę „Wokół neopogańskich koncepcji Jana Stachniuka”
Euzebiusz Konopka, Chemik , Krzęcin, przyznajemy darmowy wstęp na program e-learning „jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów” lub zabawę i grę integracyjną i wydawnictwo „zarządzanie biblioteką: najnowsze kierunki w bibliotekarstwie brytyjskim: wybór tekstów”
Augustyn Wachowicz, Kasjer bankowy, Wąbrzeźno, zdobywa wejściówkę na trening „zarządzanie projektami w organizacjach pozarządowych” lub warsztat komunikacji i współpracy oraz wydawnictwo „Podstawy pedagogiki pastoralnej”
Dionizy Celiński, Rzeczoznawca budowlany , Międzychód, zdobywa wejściówkę na warsztat zamknięty „Autoprezentacja – wystąpienia publiczne” lub spotkanie firmowe oraz publikację „Środki trwałe – ujmowanie, wycena, prezentacja”
Cezary Rączkowski, Bosman , Piekary Śląskie, zdobywa wejściówkę na program e-learning „kierowanie strategiczne a czynniki konkurencyjności” lub wyjazd integracyjny plus publikację „Difficult Words In Polish-English Translation. Wyrazy i wyrażenia trudne do przetłumaczenia na język angielski”
Zygmunt Fikiert, Inżynier geotechnik, Kozy, przesyłamy bezpłatny voucher na trening „kierowanie stresem i konfliktem w organizacji” lub warsztat komunikacji i współpracy i publikację „Prawo finansów publicznych sektora samorządowego”
Dorian Kalus, Dealer aktywów finansowych, Krotoszyce, przyznajemy rabat na panel dyskusyjny „pracownik administracyjno-biurowy z elementami technologii komputerowych i biurowych ” lub event motywacyjny plus publikację „Zawód bibliotekarza dziś i jutro: materiały z ogólnopolskiej konferencji”