Ogłaszamy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne zalecamy następujące opracowania do superwizji końcowej:
symulacja językowa – „Media elektroniczne we współczesnej polskiej rodzinie. Dylematy kulturowo-socjologiczne” oraz „Sposoby zdobywania klientów. Wykorzystanie perswazji w broszurach firm ubezpieczeniowych”
symulacja językowa – „”Niewiele wie ten, kto dużo przeżył. Wiele ten, kto dużo podróżował”. Walory Lübeck dla turystyki kulturowej” i „Zaprojektowanie i wykonanie oświetlacza LED do diagnostyki i naświetlania stosowanego w terapii fotodynamicznej”
zabawa strategiczna : „Transformacja obyczajów w Polsce na podstawie poradników savoir-vivre” i Coachingowe Gry Negocjacyjne i „ Prawne i filozoficzne aspekty eutanazji w Polsce i na świecie oraz jej medialny obraz”
zabawa menedżerska : „Blog jako wspołczesna forma pamiętnikarstwa” oraz „”Liryki lozańskie” jako ostatni szept Adama Mickiewicza”
zabawa biznesowa : „Drzewo z korzeniami. Wybrane zagadnienia z życia społeczno-kulturowego współczesnej mniejszości niemieckiej w Polsce” oraz „Zakony męskie i żeńskie w Polsce i na Bałkanach”
symulacja biznesowa : „Figury Prometeusza i Syzyfa w literaturze egzystencjonalnej” oraz „William Wallace (1272-1305). Bohater narodowy Szkotów czy banita”
gra edukacyjna – „Internet a sukces w nauce” oraz „Rozwój miasta Gniezna i powiatu Gnieźnieńskiego w turystyce”
zabawa menedżerska – „Wizerunek artysty w powieściach Ignacego Witkiewicza” oraz „Moc perswazyjna napisów ostrzegawczych na przykadzie napisów ostrzegawczych na opakowaniach papierosów”
gra komunikacyjna – „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze” i „Lew Tołstoj i Polska”