Scenki integracyjne – założenia do pracy magisterskiej


Potwierdzamy iż na programie Organizacja Szkoleń i Symulacje Doświadczalne rekomendujemy tu przedstawione zagadnienia do zaliczenia:

  • symulacja zespołowa : „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” oraz „Reklama w prasie dawnej i współczesnej na przełomie XIX i XX wieku na danych źródłowych z Dziennika Poznańskiego”
  • symulacja językowa – „Problemy z przystosowaniem do życia w społeczeństwie informacyjnym. Aspekty socjologiczne i kulturowe” i „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe”
  • gra edukacyjna – „Kultura narodu i mniejszości narodowych Republiki Macedonii” oraz Symulacje Szkoleniowe oraz „Obraz młodej dziewczyny w baśniach i legendach”
  • zabawa komunikacyjna : „Terroryzm skrajnej lewicy w Europie Zachodniej” oraz „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni”
  • symulacja językowa – „Trzy spojrzenia na postać Chrystusa w kinie współczesnym” i „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
  • gra komunikacyjna : „Kataryzm” i „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji”
  • zabawa edukacyjna – „Odpowiedzialność za słowo prawo czy obowiązek dziennikarza” i „Tragizm ludzkiej egzystencji w ocenianych utworach Mikołaja Gogola oraz Iwana Turgieniewa”
  • symulacja strategiczna – „Reklama jako narzędzie manipulacji próba krytycznego spojrzenia na społeczeństwo poprzez pryzmat filmu czeskiego” oraz „Kreowanie firmy rodzinnej Bolesława Kasprowicza przy pomocy mediów przełomu XIX i XX wieku”
  • zabawa strategiczna – „Wizerunek Kościoła katolickiego na łamach czasopism „NIE”, „Tygodnik Powszechny”, „Nasz Dziennik”” i „Symbolika liturgiczna greckokatolicka w interpretacji Jana Złotoustego”